Nejčastější dotazy (FAQ)
Objednávky / Nákup
♠ Potřebuji pomoc s výběrem razítka a ujasnit si údaje, které mám dodat. Kam se mohu obrátit?
〉 S výběrem ideálního produktu a jeho možnostech použití Vám rádi poradíme na telefonu nebo nám napište na náš hlavní email: info@razo.cz
♠ Na razítko spěchám. Za jak dlouho bude razítko vyrobeno a dodáno?
〉 Razítka schválené do 14 hodiny vyrobíme a odešleme ještě téhož dne, ve většině případů jsou následující pracovní den dodány.
♠ Můžu si nechat razítko zaslat kdekoliv po celé ČR?
〉 Ano, razítko Vám zašleme kdekoliv po celé ČR i do zahraničí.
♠ Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
〉 Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace.
♠ Existují nějaké slevy pro velké objednávky?
〉 Ohledně informací k velkým objednávkám a poptávkám nás kontaktujte na náš hlavní email: info@razo.cz a rádi vám vypracujeme nabídku.
♠ Jak změnit způsob dodání nebo platby?
〉 Kontaktujte nás a váš požadavek určitě vyřešíme.
♠ Jde objednávku upravit nebo doplnit o další produkt?
〉 Kontaktujte nás emailem a objednávku upravíme, případně vytvoříme další objednávku, kterou následně spojíme do jednoho balíku za jedno poštovné.
♠ Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?
〉 Neprodleně nás kontaktujte. Pokud je již objednávka uzavřena, a je na cestě k vám, stornovat ji, bohužel, nelze.
♠ Můžu změnit fakturační údaje?
〉 Můžete, a to do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele či z podnikatele na jiného podnikatele. Stačí nás kontaktovat.
Parametry a grafika razítek
♥ Jak dlouho vydrží barva v napuštěném polštářku/podušce?
〉 Barva vydrží na několik stovek otisků. Záleží na velikosti tisknutelné plochy a použité barvě.
♥ Jaký text nebo obrázek si můžu dát na razítko? Jsou nějaká omezení při výrobě?
〉 Na razítko je možné umístit jakýkoliv text, logo, obrázek, linku a jiné grafické prvky, tedy vše do maximální velikosti tiskové plochy razítka.
♥ Mohu dodat podklady pro výrobu razítka i jinak než výstupem z grafického programu?
〉 Ano, své požadavky můžete vypracovat v kterémkoliv textovém nebo obrázkovém editoru, případně stačí vše vytvořit v e-mailu.
♥ Musím před odesláním soubory převést do vektorového formátu?
〉 Ne, neposílejte nám své převedené soubory. Můžou být nekvalitní. Prosím, zašlete raději originály.
♥ Z čeho je vyrobena matrice a patrice do reliéfního razítka?
〉 Matrice a patrice je vyrobena z kvalitního tvrzeného plastu.
♥ Na mém datumovém razítku končí rok a přitom samotné razítko funguje, co mám dělat?
〉 Bohužel, datumové pásky jsou nevyměnitelná součást strojku. Budete si muset objednat nové razítko.
Reklamace a vrácení zboží 
♣ Dorazilo mi jiné zboží, než jsem si objednal. Jak to řešit?
〉 Zcela výjimečná situace, snad se to nikdy nestane, ale kdyby přeci, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve a všechno vyřešíme ke spokojenosti.
♣ Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?
〉 Jestliže je poškozená celá zásilka včetně obalového materiálu, kontaktujte, prosím, přepravní společnost. Pokud jde o poškození zboží, které nemohlo být způsobeno přepravou, kontaktujte nás.
♣ Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?
〉 Razítka vyrobená na zakázku jdou vrátit nebo vyměnit jen částečně, neboť se nejedná jen o produkt, ale především o službu (grafické práce, výroba štočku, barvení polštářku). V rámci dobrých vztahů nabízíme kompenzaci v přiměřené výši. Hotová razítka bez dodatečných služeb Vám rádi vyměníme.
♣ Kde a jak mám podat reklamaci?
〉 Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme problém nafotit, krátce problém popsat a zaslat na naši emailovou adresu.
♣ Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
〉 Reklamace řešíme přednostně a většinou je vyřešíme do 24 hodin.
♣ Nesouhlasím s vyřízením reklamace, jak mám postupovat?
〉 O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým posudkem.